راهنمای نویسندگان مقالات
فصلنامه مطالعات دینی رسانه به منظور گفتمانسازی و نظریهپردازی در حوزه های مرتبط با دین و رسانه منتشر میگردد. بدین منظور این نشریه، از مقالات علمی پژوهشی کلیه صاحبنظران و پژوهشگران استقبال مینماید.
الف) شکل ظاهری آثار
ب) روش ارجاع به منابع در متن و پایان مقاله
ارجاع به منابع در داخل متن بدین گونه است که میبایست پس از نقل مطالب در داخل پرانتز (نام خانوادگی نویسنده، سال انتشار و صفحه مورد نظر) ذکر گردد. مانند: (ساروخانی، 1385: 96).
فهرست منابع در پایان مقاله همانند الگوهای زیر به ترتیب الفبایی نامخانوادگی پدیدآورندگان آثار تنظیم گردد:
استناد به کتابها:
چامسکی، نوام (1383). کنترل رسانهها. ترجمه ضیا خسروشاهی. تهران: درسا.
استناد به مقاله مجله:
سامانیان، مصیب (1378). تحلیل رفتار اطلاعیابی دانشجویان دانشکده صدا و سیما. فصلنامه رسانه، 2(38)، 100-99
استناد به پایاننامه:
ذوقدار مقدم، رضا (1381). نقش نماهای گفتمان و کارکرد آنها در زبان فارسی معاصر. پایاننامه دکتری. گروه ادبیات فارسی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان.
استناد به طرح پژوهشی:
عموزاده، محمد (1387). مبانی نظری میان رشتهایها در حوزه علوم انسانی و موقعیت کنونی آنها در بعضی از دانشگاههای معتبر جهان. طرح پژوهشی درون دانشگاهی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی. دانشگاه اصفهان.
استناد به منبع اینترنتی:
زرشناس، شهریار. (1391). «تأملی در ماهیت رسانه تصویری در دوران گذار»، دسترسی در 1394/06/15 از وبسایت: http://rajanews.com/detail.asp?id=131594
ج) بررسی مقالات:
ü مقالات رسیده، در صورت انطباق با معیارهای مجله، به منظور ارزیابی به صورت بینام برای دو نفر از داوران صاحب نظر ارسال خواهد شد.
ü مقالات دارای شرایط انتشار بر حسب موضوع نشریه و به ترتیب دریافت در نوبت انتشار قرار خواهند گرفت.
ملاحظات:
- آراء و نظرهای مندرج در نوشتهها، بیانگر نظر و آرای مجله نیست.
- ترتیب مقالات به ارزش علمی و یا شخصیت نویسندگان ارتباطی ندارد.
- مسئولیت محتوای مقالات به عهده نویسندگان آنان است.
- مجله در ویراستاری، تلخیص و تنظیم مطالب آزاد است.
- نقل مطالب فصلنامه با ذکر مآخذ بلامانع است.
نوشتههایی که برای چاپ مناسب تشخیص داده نشود، پس فرستاده نمیشود.